Hissiseminaari 2023
Hissiseminaari 2023
22.12.2022

Hissipäivä torstaina 11.4.2024

Tämän vuoden hissipäivässä kuullaan esityksiä mm. Tukesin hisseihin liiityvistä ajankohtaisasioista, hissien modernisoinnista ja hissin haltijan vastuista. TEM:in Mikko Holm kertoo laadittavana olevasta kansallisesta standardointistrategiasta, joka on kirjattu hallitusohjelmaan.

Standardointi liittyy olennaisesti hissiturvallisuuteen. Hissipäivässä tehdään katsaus hissialan standardoinnin tilanteeseen ja tutustutaan tulossa olevaan uuteen evakuointistandardiin EN 81-76.

Päivän aikana kuullaan paljon kiinnostavia puheenvuoroja. Tämä on erinomainen koulutuspäivä hissitöiden johtajille ja muille hissialan vastuuhenkilöille oman ammattitaitonsa ylläpitämiseen. Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan tästä. Hissipäivä on oiva tapa päivittää tietosi ja verkostua muiden alan toimijoiden kanssa ja tavata vanhoja tuttuja!

Hissipäivä järjestetään torstaina 11.4 METSTAn ja Suomen Hissiyhdistyksen isännöimänä Eteläranta 10:n neuvottelukeskuksessa Helsingissä, luentoja pääsee seuraamaan myös etäyhteydellä. Jäsenhinta per osallistuja on 300 € + alv 24 %, muille 350 € + alv 24 %.

Tilaisuuden jälkeen samassa tilassa on Hissiyhdistyksen vuosikokous, johon kaikki yhdistyksen jäsenet ovat tervetulleita!

Tietosuojaseloste